Rada Gminy  
 Radni Rady Gminy  
 Przewodniczący Rady  
 Komisje Rady  
 Imienne wykazy głosowań radnych oraz nagrania obrad sesji  
   

    Gmina  
 Herb, sztandar, flaga  
 Honorowi obywatele  
 Historia  
 Gmina w liczbach  
 Sołectwa  
 Warunki przyrodnicze  
 Rezerwat Kamienne  
 Publikacje  
   

    Urząd - kontakt  
 Władze  
 Struktura Urzędu  
 Karty informacyjne  
 Jednostki organizacyjne  
   

    RODO  
 Klauzula informacyjna  
   

   

Dziś jest: 6 grudnia 2019,     Imieniny: Mikołaja, Jaremy
  Strona główna\ ...\ Struktura Urzędu


Wójt Gminy Lubaczów - mgr Wiesław Kapel

Zastępca Wójta Gminy Lubaczów - mgr inż. Krzysztof Kozioł
(sekretariat pokój nr 4, tel. 16 632 16 84)



Sekretarz Gminy
- mgr Stanisław Woś
(pokój nr 10, tel. 16 632 16 84 w. 20)



Referat Finansowy


Skarbnik Gminy - mgr Agnieszka Brzeziak
(pokój nr. 16)

Kierownik Referatu - mgr Beata Paryniak
(pokój nr. 18)

Pracownicy referatu:
  1. Danuta Pomorska (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
  2. mgr Bożena Fircowicz (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
  3. mgr Grażyna Sopel-Mathlouthi (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
  4. mgr Anna Tabaczek (pokój nr. 19) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
  5. Maria Dziadura (pokój nr. 19) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
  6. mgr Jolanta Bębnik (pokój nr. 19) - stanowisko ds. księgowości podatkowej,
  7. mgr Łucja Lasowa (pokój nr. 14) - stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
  8. mgr Małgorzata Ilnicka (kasa) - kasjer.



Referat Infrastruktury Komunalnej i Rolnictwa

Kierownik Referatu  mgr Katarzyna Goniak (pokój nr. 7)

Pracownicy referatu:

  1. Robert Motyka (pokój nr. 1) - stanowisko ds. budownictwa i eksploatacji obiektów komunalnych,
  2. mgr Krzysztof Szczybyło (pokój nr. 1) - stanowisko ds. inwestycji sieciowych,
  3. mgr inż. Aleksander Butyński (pokój nr. 1) - stanowisko ds. eksploatacji infrastruktury komunalnej,
  4. Bogdan Czucha (pokój nr. 1) - stanowisko ds. inkasa
  5. Zdzisław Zielnik (pokój nr. 10) - leśniczy lasów gminnych,
  6. Tadeusz Zaborniak (pokój nr. 10) - leśniczy lasów gminnych,
  7. Barbara Kopciuch (pokój nr. 15) - stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji,
  8. mgr inż. Krzysztof Krzemiński (pokój nr. 15) - stanowisko ds. zamówień publicznych,
  9. mgr inż. Władysław Szutka (pokój nr. 15) - stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i rolnictwa,
  10. mgr Damian Jaremkiewicz
  11. mgr Anna Chmielowiec (pokój nr 23) - stanowisko ds. gospodarki komunalnej



Referat Organizacyjny i Oświaty

Kierownik Referatu mgr inż. Mariusz Pieróg
(pokój nr. 10)

Pracownicy Referatu:
  1. mgr Anna Michalik (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
  2. mgr Agnieszka Kopciuch (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi funduszu sołeckiego i archiwum,
  3. mgr Katarzyna Dubiel (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi  urzędu,
  4. mgr Lucjana Soroń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  5. mgr Marta Nicpoń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. obsługi Rady Gminy,
  6. mgr Zbigniew Cencora (pokój nr. 11) - stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego,
  7. mgr Anna Janczura (pokój nr. 12) - stanowisko ds. ochrony zdrowia, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  8. mgr Agata Antonik (pokój nr. 12) - stanowisko ds. kadr, oświaty i kultury,
  9. Józefa Hanczakowska (pokój nr. 14) - stanowisko ds. obsługi organizacyjnej oświaty
  10. Mariusz Chomyszyn - kierowca autobusu,
  11. Maria Litwin - opiekun dzieci dowożonych,
  12. Irena Nicpoń - sprzątaczka,
  13. Wiesława Misztal - sprzątaczka.



Referat Rozwoju i Promocji Gminy


Pracownicy Referatu:

  1. mgr Bernadeta Gujda-Rawska (pokój nr. 22) - stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
  2. mgr Magdalena Czuryło (pokój nr. 22) - stanowisko ds. rozwoju i promocji gminy,
  3. mgr Elżbieta Cygan (Punkt Obsługi Przedsiębiorców Gminy Lubaczów, ul. Kościuszki Lubaczów) - stanowisko ds. wsparcia przedsiębiorczości,
  4. mgr inż. Tomasz Mach (pokój nr. 21) - informatyk.


Pełnomocnik ds. ekonomii społecznej PES


mgr Damian Jaremkiewicz - Pełnomocnik ds. ekonomii społecznej PES


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2007-07-18 09:38:29
Ostatnia modyfikacja: Mariusz Pieróg 2011-05-29 20:30:09


 Aktualności  
 Zapowiedzi  
 Sołectwa  
   
 Dane teleadresowe  
 Kalendarz wydarzeń  
   
 Informacje/ogłoszenia
/podatki
 
 Rewitalizacja  
 Realizowane inwestycje  
 Nowa Gazeta  
 Sport  
 Sport szkolny  
 Dla rolników !  
 Przetargi aktualne  
 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych  
 Ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości  
 Zapytania ofertowe  
 Archiwum przetargów  
 Nieruchomości na sprzedaż  
 Gminny Zespół Reagowania  
 Dokumenty strategiczne  
  Wybory do Europarlamentu 2019  
 Archiwum  
 
  Przedsiębiorczość
   
 Biuro Obsługi Inwestora Gminy Lubaczów  
 
  Organizacje pozarządowe
 
  SISGGL
 Równać Szanse  
 
 
 
Ver. 0.9997   
© 2007 - 10 .: Urząd Gminy Lubaczów :. RiPG .: