Rozgraniczenie nieruchomości
|
Dokumenty wymagane: Wniosek o przeprowadzenie rozgraniczenia zawierający następujące elementy:
- imię, nazwisko wnioskodawcy
- adres wnioskodawcy
- numery rozgraniczanych działek- położenie działek
- właścicieli rozgraniczanych działek oraz ich adresy
|
|
Załączniki:
- dokument własności (np. akt własności ziemi /kserokopia/, odpis z księgi wieczystej)
- wypis z rejestru gruntów (wydaje Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, I piętro)
- kopia mapy ewidencyjnej dla rozgraniczanych nieruchomości (wydaje Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaczowie, ul. Jasna 1, II piętro)
|
|
Dokumenty do wglądu: dowód osobisty |
|
Opłaty: postępowanie rozgraniczeniowe zwolnione z opłaty skarbowej art. 2 ust.1 lit. h ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej |
|
Termin załatwienia : do 30 dni |
|
Komórka załatwiająca sprawę: Urząd Gminy Lubaczówul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów tel. (16) 632 16 84, fax. (17) 717 36 55 e-mail: sekretariat@lubaczow.com.pl Referat Infrastruktury Komunalnej i RolnictwaOsoby upoważnione do załatwienia sprawy: BARBARA KOPCIUCH - 016-6321684 w. 25, b.kopciuch@lubaczow.com.pl |
|
Miejsce składania wniosku: Sekretariat urzędu |
|
Odwołanie: do SKO w Przemyślu za pośrednictwem Wójta Gminy Lubaczów w terminie 14 od otrzymania decyzji |
|
Odwołanie opłaty: nie dotyczy |
|
Podstawa prawna: § art. 29 – 34 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 ze zmianami) |
|
Uwagi: |
|
Formularze: |
|
|