Rada Gminy  
 Radni Rady Gminy  
 Przewodniczący Rady  
 Komisje Rady  
 Imienne wykazy głosowań radnych oraz nagrania obrad sesji  
   

    Gmina  
 Herb, sztandar, flaga  
 Honorowi obywatele  
 Historia  
 Gmina w liczbach  
 Sołectwa  
 Warunki przyrodnicze  
 Rezerwat Kamienne  
 Publikacje  
   

    Urząd - kontakt  
 Władze  
 Struktura Urzędu  
 Karty informacyjne  
 Jednostki organizacyjne  
   

    RODO  
 Klauzula informacyjna  
   

   

Dziś jest: 18 listopada 2019,     Imieniny: Klaudyny, Romana, Filipiny
  Strona główna\ ...\ Zapowiedzi

  (Z)  Wycieczka w Bieszczady
   Gminny Ośrodek Kultury W Lubaczowie z/s w Dąbkowie zaprasza bardzo serdecznie dzieci i młodzież z Gminy Lubaczów na wycieczkę organizowaną w ramach zagospodarowania czasu wolego podczas wakacji. Wycieczka w Bieszczady odbędzie się w dniach 8-9 lipca 2013 r.

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-02 13:39:03
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-02 13:43:50
 
  (Z)  Zawody sportowo-pożarnicze jednostek OSP Gminy Lubaczów

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-03 07:39:50
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-04 12:33:39
 
  (Z)  Festyn rodzinny na powitanie wakacji

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-04 12:31:17
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-04 12:32:19
 
  (Z)  Rajd „Rowerem za …Królem Janem i Królową Marysieńką

Rajd Rowerowy za królem Janem i królową Marysieńką

Data wydarzenia: 03.08.2013 r./sobota/

Start i meta na placu festiwalowym w Baszni Dolnej (Osiedle Sołotwina).

Trasa: Basznia Dolna – Huta Kryształowa – Radruż – Horyniec-Zdrój – Basznia Dolna. Długość trasy około 30 km z przystankiem w Radrużu i zwiedzaniem cerkwi pw. św. Paraskewy (wpisanej tegorocznie na listę światowego dziedzictwa UNESCO)

Szczegółowe informacje i zapisy na rajd: Gminny Ośrodek Kultury w Lubaczowie z/s w Dąbkowie tel. 16 6321461, email: j.gancarz@lubaczow.com.pl

Termin zgłoszeń do 01.08.2013 r., do godz. 15.00


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-16 14:17:23
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-24 14:26:08
 
  (Z)  Chcesz poczuć smak XVII-wiecznej bitwy??

Warsztaty  - nabór do drużyny ochotników hetmana Jana Sobieskiego – dla chętnych do wzięcia udziału w rekonstrukcji historycznej bitwy pod Niemirowem (1672 r.)

Data wydarzenia: 03.08.2013 r. /sobota/

Miejsce wydarzenia: plac festiwalowy w Baszni Dolnej

Pod kierownictwem bractw rycerskich i tatarskiej drużyny mają Państwo możliwość przygotować się do wzięcia udziału w rekonstrukcji Bitwy pod Niemirowem (1672 r.) i …przeżyć historyczną przygodę życia!

Organizatorzy zapewniają stroje z epoki hetmana Sobieskiego (do wyczerpania zapasów).

Warsztaty są warunkiem KONIECZNYM do wzięcia udziału w rekonstrukcji w dniu 04.08.2013 r. podczas Festiwalu Kultur i Kresowego Jadła.

Szczegółowe informacje: Gminny Ośrodek Kultury w Lubaczowie z/s w Dąbkowie tel. 16 6321461 lub email: j.gancarz@lubaczow.com.pl

Oczywiście wszystkich zainteresowanych przez całe sobotnie popołudnie 03.08.2013 r zapraszamy też do zwiedzania obozów i obserwacji przygotowań do bitwy /szczegóły na plakacie/. 


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-16 14:19:38
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-17 12:07:02
 
  (Z)  Konkurs kulinarny

   Jak co roku podczas Festiwalu Kultur i Kresowego Jadła zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie kulinarnym na „najlepsza potrawę kresową”.

Szczegółowy regulamin uczestnictwa na stronie: http://lubaczow.com.pl/index.php?id=92;;2;;43

Dodatkowo proponujemy nowy, drugi konkurs – na „najsmaczniejszą potrawę wykonaną na bazie miodu” – szczegóły tel. 16 632 14 61

   Oceniać potrawy będzie Robert Sowa - szef kuchni warszawskiego hotelu Jan III Sobieski, znany kucharz, felietonista i autor książek kulinarnych, współpracujący z TVN i radiem ZET!!!


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-17 11:34:05
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-17 11:36:06
 
  (Z)  XXXV Sesja Rady Gminy Lubaczów

   Zapraszam na trzydziestą piątą sesję Rady Gminy Lubaczów w kadencji 2010 - 2014,  która odbędzie się w dniu 29 lipca 2013 r. o godz. 13.00 w sali narad Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Porządek obrad obejmuje:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu spisanego podczas trzydziestej czwartej sesji Rady Gminy Lubaczów.
  5. Zgłaszanie interpelacji i zapytań radnych.
  6. Podjęcie uchwał.
  7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  8. Wolne wnioski i informacje.
  9. Sprawozdanie z działalności Wójta między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał Rady Gminy i dokonanych przeniesieniach między rozdziałami i paragrafami w planie wydatków.
  10. Zamknięcie obrad.

 Przewodniczący Rady
      Roman Cozac


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-23 12:07:22
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-23 12:09:30
 
  (Z)  Turniej piłki nożnej LKS o Puchar Wójta Gminy Lubaczów

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-26 12:33:11
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-26 12:35:48
 
Archiwum


 Aktualności  
 Zapowiedzi  
 Sołectwa  
   
 Dane teleadresowe  
 Kalendarz wydarzeń  
   
 Informacje/ogłoszenia
/podatki
 
 Rewitalizacja  
 Realizowane inwestycje  
 Nowa Gazeta  
 Sport  
 Sport szkolny  
 Dla rolników !  
 Przetargi aktualne  
 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych  
 Ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości  
 Zapytania ofertowe  
 Archiwum przetargów  
 Nieruchomości na sprzedaż  
 Gminny Zespół Reagowania  
 Dokumenty strategiczne  
  Wybory do Europarlamentu 2019  
 Archiwum  
 
  Przedsiębiorczość
   
 Biuro Obsługi Inwestora Gminy Lubaczów  
 
  Organizacje pozarządowe
 
  SISGGL
 Równać Szanse  
 
 
 
Ver. 0.9997   
© 2007 - 10 .: Urząd Gminy Lubaczów :. RiPG .: