|
|
Dziś jest: 11 października 2024, Imieniny: Aldony, Emila, Dobromiły |
|
Strona główna\
...\ Struktura Urzędu
|
|
Wójt Gminy Lubaczów - mgr Wiesław Kapel
Zastępca Wójta Gminy Lubaczów - mgr inż. Krzysztof Kozioł (sekretariat pokój nr 4, tel. 16 632 16 84)
Sekretarz Gminy - mgr Stanisław Woś (pokój nr 10, tel. 16 632 16 84 w. 20)
| |
|
|
Referat Finansowy
Skarbnik Gminy - mgr Agnieszka Brzeziak (pokój nr. 16)
Kierownik Referatu - mgr Beata Paryniak (pokój nr. 18)
Pracownicy referatu:
- Danuta Pomorska (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
- mgr Bożena Fircowicz (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- mgr Grażyna Sopel-Mathlouthi (pokój nr. 18) - stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- mgr Anna Tabaczek (pokój nr. 19) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
- Maria Dziadura (pokój nr. 19) - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
- mgr Jolanta Bębnik (pokój nr. 19) - stanowisko ds. księgowości podatkowej,
- mgr Łucja Lasowa (pokój nr. 14) - stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
- mgr Małgorzata Ilnicka (kasa) - kasjer.
| |
|
|
Referat Infrastruktury Komunalnej i Rolnictwa
Kierownik Referatu mgr Katarzyna Goniak (pokój nr. 7)
Pracownicy referatu:
- Robert Motyka (pokój nr. 1) - stanowisko ds. budownictwa i eksploatacji obiektów komunalnych,
- mgr Krzysztof Szczybyło (pokój nr. 1) - stanowisko ds. inwestycji sieciowych,
- mgr inż. Aleksander Butyński (pokój nr. 1) - stanowisko ds. eksploatacji infrastruktury komunalnej,
- Bogdan Czucha (pokój nr. 1) - stanowisko ds. inkasa
- Zdzisław Zielnik (pokój nr. 10) - leśniczy lasów gminnych,
- Tadeusz Zaborniak (pokój nr. 10) - leśniczy lasów gminnych,
- Barbara Kopciuch (pokój nr. 15) - stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji,
- mgr inż. Krzysztof Krzemiński (pokój nr. 15) - stanowisko ds. zamówień publicznych,
- mgr inż. Władysław Szutka (pokój nr. 15) - stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i rolnictwa,
- mgr Damian Jaremkiewicz
- mgr Anna Chmielowiec (pokój nr 23) - stanowisko ds. gospodarki komunalnej
| |
|
|
Referat Organizacyjny i Oświaty
Kierownik Referatu mgr inż. Mariusz Pieróg (pokój nr. 10)
Pracownicy Referatu:
- mgr Anna Michalik (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
- mgr Agnieszka Kopciuch (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi funduszu sołeckiego i archiwum,
- mgr Katarzyna Dubiel (pokój nr. 4) - stanowisko ds. obsługi urzędu,
- mgr Lucjana Soroń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- mgr Marta Nicpoń (pokój nr. 11) - stanowisko ds. obsługi Rady Gminy,
- mgr Zbigniew Cencora (pokój nr. 11) - stanowisko ds. bezpieczeństwa publicznego,
- mgr Anna Janczura (pokój nr. 12) - stanowisko ds. ochrony zdrowia, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- mgr Agata Antonik (pokój nr. 12) - stanowisko ds. kadr, oświaty i kultury,
- Józefa Hanczakowska (pokój nr. 14) - stanowisko ds. obsługi organizacyjnej oświaty
- Mariusz Chomyszyn - kierowca autobusu,
- Maria Litwin - opiekun dzieci dowożonych,
- Irena Nicpoń - sprzątaczka,
- Wiesława Misztal - sprzątaczka.
| |
|
|
Referat Rozwoju i Promocji Gminy
Pracownicy Referatu:
- mgr Bernadeta Gujda-Rawska (pokój nr. 22) - stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
- mgr Magdalena Czuryło (pokój nr. 22) - stanowisko ds. rozwoju i promocji gminy,
- mgr Elżbieta Cygan (Punkt Obsługi Przedsiębiorców Gminy Lubaczów, ul. Kościuszki Lubaczów) - stanowisko ds. wsparcia przedsiębiorczości,
- mgr inż. Tomasz Mach (pokój nr. 21) - informatyk.
| |
|
|
Pełnomocnik ds. ekonomii społecznej PES
mgr Damian Jaremkiewicz - Pełnomocnik ds. ekonomii społecznej PES | |
|
|
|
|
|
|
|