Rada Gminy  
 Radni Rady Gminy  
 Przewodniczący Rady  
 Komisje Rady  
 Imienne wykazy głosowań radnych oraz nagrania obrad sesji  
   

    Gmina  
 Herb, sztandar, flaga  
 Honorowi obywatele  
 Historia  
 Gmina w liczbach  
 Sołectwa  
 Warunki przyrodnicze  
 Rezerwat Kamienne  
 Publikacje  
   

    Urząd - kontakt  
 Władze  
 Struktura Urzędu  
 Karty informacyjne  
 Jednostki organizacyjne  
   

    RODO  
 Klauzula informacyjna  
   

   

Dziś jest: 6 października 2024,     Imieniny: Artura, Brunona, Fryderyki
  Strona główna\ ...\ Zapowiedzi

  (Z)  Wycieczka w Bieszczady
   Gminny Ośrodek Kultury W Lubaczowie z/s w Dąbkowie zaprasza bardzo serdecznie dzieci i młodzież z Gminy Lubaczów na wycieczkę organizowaną w ramach zagospodarowania czasu wolego podczas wakacji. Wycieczka w Bieszczady odbędzie się w dniach 8-9 lipca 2013 r.

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-02 13:39:03
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-02 13:43:50
 
  (Z)  Zawody sportowo-pożarnicze jednostek OSP Gminy Lubaczów

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-03 07:39:50
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-04 12:33:39
 
  (Z)  Festyn rodzinny na powitanie wakacji

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-04 12:31:17
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-04 12:32:19
 
  (Z)  Rajd „Rowerem za …Królem Janem i Królową Marysieńką

Rajd Rowerowy za królem Janem i królową Marysieńką

Data wydarzenia: 03.08.2013 r./sobota/

Start i meta na placu festiwalowym w Baszni Dolnej (Osiedle Sołotwina).

Trasa: Basznia Dolna – Huta Kryształowa – Radruż – Horyniec-Zdrój – Basznia Dolna. Długość trasy około 30 km z przystankiem w Radrużu i zwiedzaniem cerkwi pw. św. Paraskewy (wpisanej tegorocznie na listę światowego dziedzictwa UNESCO)

Szczegółowe informacje i zapisy na rajd: Gminny Ośrodek Kultury w Lubaczowie z/s w Dąbkowie tel. 16 6321461, email: j.gancarz@lubaczow.com.pl

Termin zgłoszeń do 01.08.2013 r., do godz. 15.00


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-16 14:17:23
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-24 14:26:08
 
  (Z)  Chcesz poczuć smak XVII-wiecznej bitwy??

Warsztaty  - nabór do drużyny ochotników hetmana Jana Sobieskiego – dla chętnych do wzięcia udziału w rekonstrukcji historycznej bitwy pod Niemirowem (1672 r.)

Data wydarzenia: 03.08.2013 r. /sobota/

Miejsce wydarzenia: plac festiwalowy w Baszni Dolnej

Pod kierownictwem bractw rycerskich i tatarskiej drużyny mają Państwo możliwość przygotować się do wzięcia udziału w rekonstrukcji Bitwy pod Niemirowem (1672 r.) i …przeżyć historyczną przygodę życia!

Organizatorzy zapewniają stroje z epoki hetmana Sobieskiego (do wyczerpania zapasów).

Warsztaty są warunkiem KONIECZNYM do wzięcia udziału w rekonstrukcji w dniu 04.08.2013 r. podczas Festiwalu Kultur i Kresowego Jadła.

Szczegółowe informacje: Gminny Ośrodek Kultury w Lubaczowie z/s w Dąbkowie tel. 16 6321461 lub email: j.gancarz@lubaczow.com.pl

Oczywiście wszystkich zainteresowanych przez całe sobotnie popołudnie 03.08.2013 r zapraszamy też do zwiedzania obozów i obserwacji przygotowań do bitwy /szczegóły na plakacie/. 


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-16 14:19:38
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-17 12:07:02
 
  (Z)  Konkurs kulinarny

   Jak co roku podczas Festiwalu Kultur i Kresowego Jadła zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie kulinarnym na „najlepsza potrawę kresową”.

Szczegółowy regulamin uczestnictwa na stronie: http://lubaczow.com.pl/index.php?id=92;;2;;43

Dodatkowo proponujemy nowy, drugi konkurs – na „najsmaczniejszą potrawę wykonaną na bazie miodu” – szczegóły tel. 16 632 14 61

   Oceniać potrawy będzie Robert Sowa - szef kuchni warszawskiego hotelu Jan III Sobieski, znany kucharz, felietonista i autor książek kulinarnych, współpracujący z TVN i radiem ZET!!!


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-17 11:34:05
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-17 11:36:06
 
  (Z)  XXXV Sesja Rady Gminy Lubaczów

   Zapraszam na trzydziestą piątą sesję Rady Gminy Lubaczów w kadencji 2010 - 2014,  która odbędzie się w dniu 29 lipca 2013 r. o godz. 13.00 w sali narad Starostwa Powiatowego w Lubaczowie.

Porządek obrad obejmuje:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu spisanego podczas trzydziestej czwartej sesji Rady Gminy Lubaczów.
  5. Zgłaszanie interpelacji i zapytań radnych.
  6. Podjęcie uchwał.
  7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  8. Wolne wnioski i informacje.
  9. Sprawozdanie z działalności Wójta między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał Rady Gminy i dokonanych przeniesieniach między rozdziałami i paragrafami w planie wydatków.
  10. Zamknięcie obrad.

 Przewodniczący Rady
      Roman Cozac


Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-23 12:07:22
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-23 12:09:30
 
  (Z)  Turniej piłki nożnej LKS o Puchar Wójta Gminy Lubaczów

Informacje wprowadził: Tomasz Mach 2013-07-26 12:33:11
Ostatnia modyfikacja: Tomasz Mach 2013-07-26 12:35:48
 
Archiwum


 Aktualności  
 Zapowiedzi  
 Sołectwa  
   
 Dane teleadresowe  
 Kalendarz wydarzeń  
   
 Informacje/ogłoszenia
/podatki
 
 Rewitalizacja  
 Realizowane inwestycje  
 Nowa Gazeta  
 Sport szkolny  
 Sport  
 Dla rolników !  
 Przetargi aktualne  
 Zapytania ofertowe  
 Ogłoszenia o sprzedaży nieruchomości  
 Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych  
 Nieruchomości na sprzedaż  
 Gminny Zespół Reagowania  
 Dokumenty strategiczne  
  Wybory do Europarlamentu 2019  
 Archiwum  
 
  Przedsiębiorczość
   
 Biuro Obsługi Inwestora Gminy Lubaczów  
 
  Organizacje pozarządowe
 
  SISGGL
 Równać Szanse  
 
 
 
Ver. 0.9997   
© 2007 - 10 .: Urząd Gminy Lubaczów :. RiPG .: