Konkursy dla dzieci i młodzieży organizowane przez Parafię Św. Stanisława w Lubaczowie |
|
Parafia Św. Stanisława w Lubaczowie zaprasza do udziału w:
- II Przegląd Zespołów Kolędniczych „HERODY”
- Konkurs dla młodzieży na prezentację multimedialną
Regulaminy do pobrania poniżej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Z) XLI sesja Rady Gminy Lubaczów |
|
15 stycznia 2010 r. o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Gminy Lubaczów odbędzie się pierwsza część XLI sesja Rady Gminy Lubaczów. Porządek obrad obejmuje: przyjęcie porządku obrad, przyjęcie protokołu spisanego podczas XL sesji Rady Gminy Lubaczów, zgłaszanie interpelacji i zapytań radnych, sprawozdanie z działalności Wójta między sesjami oraz informacja o realizacji uchwał Rady Gminy i dokonanych przeniesieniach między rozdziałami i paragrafami w planie wydatków, odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
|
|
|
|
|
|
|
|
Modernizacja pomieszczeń i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie z/s w Baszni Dolnej |
|
Gminna Biblioteka Publiczna w Lubaczowie z/s w Baszni Dolnej w okresie od dnia 15.09.2009 r. do 31.12.2009 r. realizowała zadanie pn. „Modernizacja pomieszczeń i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubaczowie”, w ramach programu Infrastruktura Bibliotek ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dotacja MKiDN wyniosła 40.000,00 zł. Całkowity koszt zadania zamknął się w kwocie 53.036,34 zł. W ramach zadania został wykonany remont filii biblioteki w Lisich Jamach oraz zakupiono wyposażenie stanowisk komputerowych do GBP w Baszni Dolnej (5 stanowisk), Filii GBP w Lisich Jamach (3 stanowiska), Filii GBP w Krowicy Samej (3 stanowiska). Poniżej zamieszczamy zdjęcia przedstawiające stan przed rozpoczęciem prac remontowych w Filii GBP w Lisich Jamach i stan po zakończeniu ww. prac oraz zakupione stanowiska komputerowe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków Lokalnej Grupy Działania „Rozwój Ziemi Lubaczowskiej” |
|
Uwaga ! Zmiana terminu na 21.01.2010 !!!
Zgodnie z par.15 pkt. 4 Statutu Lokalnej Grupy Działania „Rozwój Ziemi Lubaczowskiej” Zarząd LGD zwołuje się w dniu 21 stycznia 2010 r. (czwartek), V Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków stowarzyszenia. Zebranie rozpocznie się o godz. 15.00 w Sali narad Starostwa Powiatowego w Lubaczowie. Zapraszamy do udziału w obradach. Porządek obrad V Nadzwyczajnego Walnego Zebrania:
- Otwarcie Walnego Zebrania i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
- Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Walnego Zebrania.
- Przyjęcie zmian do Lokalnej Strategii Rozwoju:
- a) przedstawienie propozycji zmian:
- procedury wyboru i oceny operacji
- lokalnych kryteriów naboru
- harmonogramu działań
- procedury naboru pracowników
- innych.
- Przyjęcie zmian w Regulaminie Rady LGD, uwzględniających aktualne procedury z LSR.
- Wybory uzupełniające.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad.
W związku z potrzebą ogłoszenia przez LGD w I kwartale 2010 r. naboru wniosków do działań „Małe projekty” oraz „Odnowa i rozwój wsi” oraz kolejnymi naborami w roku 2010 istnieje konieczność dokonania zmian w Lokalnej Strategii Rozwoju, dostosowujących procedury wyboru i oceny operacji oraz lokalne kryteria oceny do obowiązujących aktualnie przepisów. Bez wprowadzenia niezbędnych zmian LGD „Rozwój Ziemi Lubaczowskiej nie będzie mogła ogłosić naborów wniosków. Zachodzi również konieczność wprowadzenia innych zmian w LSR oraz Regulaminie Rady zgodnie z zaleceniami Urzędu Marszałkowskiego. W dniu 14 stycznia 2010 r. pisemną rezygnację z funkcji Skarbnika Zarządu LGD złożyła Pani Jolanta Kudła. Zachodzi potrzeba uzupełnienia składu Zarządu przez Walne Zebranie. Z uwagi na ważkość poruszanych tematów oraz niezbędnych decyzji uprzejmie prosimy o niezawodne przybycie.
Za Zarząd Jan Gancarz Prezes LGD RZL
|
|
|
|
|
|
|
|
Cana odbioru odpadów komunalnych |
|
W 2010 cena za jednokrotny odbiór nieposortowanych odpadów komunalnych wynosi 13,50 zł.
|
|
|
|
|
|
|
|
Przekaż 1% podatku |
|
Szanowni Państwo!
Zarządy organizacji pozarządowych działające na terenie Gminy Lubaczów zwracają
się z apelem do swoich sympatyków o przekazanie 1% podatku na cele statutowe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IX Plebiscyt na Najpopularniejszego, Najlepszego Sportowca i Trenera Ziemi Lubaczowskiej w 2009 r. |
|
|
|
ZAPROSZENIE DO ZGŁASZANIA KANDYDATóW DO
IX Plebiscytu na Najpopularniejszego, Najlepszego Sportowca i Trenera Ziemi Lubaczowskiej w 2009 r.
IX Plebiscyt przeprowadzony będzie na mocy decyzji Kapituły Honorowej w dwóch etapach konkursowych tj. podjęto decyzje o rozdzieleniu nazwy na najpopularniejszego i najlepszego sportowca i trenera, a tym samym sposobie głosowania. Najpopularniejszy sportowiec i trener – wybór najpopularniejszego odbywał się będzie poprzez głosowanie sms. Ilość wysłanych sms-ów będzie decydowała o popularności. Najlepszego sportowca i trenera – wybór najlepszego, to decyzja Kapituły Honorowej. W związku z powyższym prosimy o zgłaszanie sportowców i trenerów w terminie do 29 stycznia 2010 r., z krótką charakterystyką osiągnięć, którzy w sposób szczególny wyróżnili się swoimi osiągnięciami sportowymi. Wybór powinien opierać się o wszystkie z możliwych dyscyplin sportowych niezależnie od grupy wiekowej. Wybrane kandydatury będą rywalizować między sobą w w/w plebiscycie. Zgłaszać kandydatów należy na adres: PCKiS, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31, 37 – 600 Lubaczów, bądź e-mail: pckis@lubaczow.powiat.pl Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 016 632 11 26. Plebiscyt ma na celu promocję kultury fizycznej oraz podkreślenia osiągnięć sportowców i trenerów ziemi lubaczowskiej. Rozstrzygnięcie nastąpi w marcu 2010 r.
|
|
|
|
|
|
|
|
(Z) Informacja |
|
Informuję, że w dniu 31 stycznia 2010 r. o godz. 15.00 w Miejskim Domu Kultury w Lubaczowie odbędzie się spotkanie zorganizowane z Inicjatywy Posła na Sejm RP Mieczysława Golby z przedstawicielami Zakładu Przetwórstwa Owocowo – Warzywnego „Dawtona” w Błoniu k. Warszawy. Tematem spotkania będzie informacja dla rolników i producentów rolnych dotycząca możliwości zawierania umów kontraktacyjnych i dostawy dla w/w Zakładu produktów rolnych m. in. ogórków, pomidorów, papryki. Podobne zebrania miały już miejsce w Gminie Radymno oraz Stary Dzików i spotkały się z dużym zainteresowaniem rolników. Mając na uwadze możliwość osiągnięcia dodatkowych dochodów z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego, serdecznie zapraszam zainteresowanych rolników i producentów rolnych do wzięcia udziału w spotkaniu.
Wójt Gminy Wiesław Kapel
|
|
|
|
|
|
|
|
(Z) II Przegląd Zespołów Kolędniczych "HERODY" |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wschód Biznesu 2 |
|
Podkarpacka Agencja Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w Projekcie „Wschód Biznesu 2”, realizowanym pod patronatem Marszałka Województwa Podkarpackiego. Przedsięwzięcie skierowane jest do właścicieli oraz pracowników nowopowstałych mikro i małych przedsiębiorstw, tj. :
- działających nie dłużej niż 36 miesięcy,
- zatrudniających nie więcej niż 50 osób,
- zarejestrowanych na terenie miejscowości, gdzie liczba mieszkańców nie przekracza 50 tys.
W ramach projektu planowane są następujące cykle szkoleniowo – doradcze:
- „Konsultant Funduszy Unii Europejskiej. Manager projektów UE.”
- „Księgowość, podatki, prawo pracy, BHP. Negocjacje w biznesie”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JAK TO DAWNIEJ BYWAŁO |
|
24.01.2010 r sala widowiskowa Gminnego Ośrodka Kultury w Krowicy Samej zapełniła się po brzegi. Występ zespołu śpiewaczego „Niespodzianka” w sztuce obrzędowo-kabaretowej pn. „Jak to dawniej bywało” wzbudził ogromne zainteresowanie. Ciekawa scenografia, dobrane kostiumy, zabawne dialogi, ujmująca gra aktorów-amatorów dostarczyła wiele wrażeń ok. 90 minutowy występ obfitował w wiele bardzo zabawnych momentów. Obrzęd kiszenia kapusty, wizyta we wsi cyganki i Żyda, sporządzanie rozczynu na chleb, młócenie zboża cepami w stodole, wyprawa „dzierlatek” córek na tańce do Borowej Góry, wizyta „zmęczonych chłopów” u Żyda, szczególna troska o krowę w czasie tęgich mrozów, taniec „Jezioro Łabędzie” - rozgrzały publiczność do maximum. Był również czas na kolędę i poczęstunek. W przygotowanie sztuki zaangażowała się instruktor GOK Pani Urszula Pukas w wraz zespołem, oprawa muzyczna Pan Marek Bojarski.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Archiwum
|